Monday, February 01, 2010

Februar allerede!



Så, hvorfor dette illustrasjonsfotoet da? Jo, jeg skal på teater! Og ikke alene, nei, med alle de søte små 14 elevene mine. Ah, I love myself! Fikk hylt meg til å ta dem med på teater, billettene sponset av Hadsel kommune. Vi skal nemlig holde på med drama som litterær sjanger, og hva er vel mer naturlig da enn å studere drama litt sånn på nært hold? Så, 10.2. skal vi hit for å se turnepremieren til riksteaterets oppsetning av "Sangen om den røde rubin". Artig! For øvrig er det som vanlig travelt på jobb, og faktisk ganske travelt på hjemmebane og. Elise skal begynne å spille fotball; all ære til ungdommene som har dratt i gang fotballtrening for de små på bygda. Kjempestas! Selv trener jeg Zumba 1-2 ganger i uka nå, og syns det er kjempemorsomt! Har også begynt i korpset på Strønstad, men må nok vurdere om jeg har tid til det...blir for mange kvelder borte, rett og slett.
Nå ja, i travelhetens ånd skal jeg stresse videre for å sette på en maskin med klær.
Ha en fin februar! Klem, Anne Silje

No comments: