Sunday, January 17, 2010

Januar, en ny start?


Jepp, januar igjen, og jeg blir ALLTID så tankefull i januar...som om det å begynne på et nytt år får meg til å stoppe opp litt og se meg rundt på en måte...? Nei, dette ble filosofisk og litt snålt. Uansett, året har startet fint med en aldri så liten omveltning; jeg spiser sunt! Og beveger meg mer. Foreløpig vil jeg ikke blogge om hvordan det går, er liksom litt for privat å skrive hvor tung man er (grøss og gru) på bloggen, men jeg skal utbasunere det den dagen jeg når målet mitt! Det blir fint! kan si så mye som at det går veldig bra så langt, da ;)

Ellers har jeg vært i Bodø på kurs. En workshop om emnet "dannelse". Spennende, og noen veldig dyktige folk. Ble nesten litt starstruck, blir imponert av kunnskap og peiling, jeg... Jeg fløy over Vestfjorden! De som kjenner meg vet at det er sensasjonelt at det gikk bra, helt uten tårer :) Tusen takk til "my wingman" (dere har sett Top Gun, sant?) som greide å skravle meg rundt slik at opplevelsen ikke ble så verst! Nå skal det sies at flyturen til Bodø var så rolig at flyvertinna sovnet på setet sitt, haha! Første gang jeg har sett noe sånt, rasende festlig å se hodet hennes bare tippe bak...og så frem...haha! Utenom dette er vel dagens største nyhet at Martine har begynt å gå noen skritt og kan si "Ha det" når hun vinker til meg om morgenen. Søta! Elise har vært en travel partyberte i det siste, 2 bursdagsselskaper denne helga. Ikke bare bare for mammaen å ordne antrekk til alle disse festlighetene, for hun er som oftest uenig i det jeg plukker ut. I dag sa hun for øvrig følgende: "Mamma? Hvorfor legger du ikke bare klærne rett i skittentøyskurven når du har kledt de av om kvelden"? Jeg ble svar skyldig; er nemlig fæl til å legge klærne mine i en haug på baderomsgulvet, før jeg omsider bærer det på vaskerommet... *rødme*. Anyways, nå er det bare å gjøre seg klar til morgendagen; mandag, og jeg gleder meg!
Klem, Anne Silje

1 comment:

Sonni said...

Heia snuppa :)
Ligg en award tell deg i bloggen min :):)