Thursday, October 22, 2009

Noen nye bilder...


...må til! Hvis noen reagerer på at det bare ble bilde av Martine denne gangen, er det fordi at jeg kun har fotografert ungene i badekaret sammen siden sist, og da er det slett ikke alle bildene som egner seg på nettet. Men, lover å komme sterkere tilbake med en aldri så liten photosession med BEGGE jentene.
Martine er endelig på bedringens vei etter over 3 uker med hoste og ørebetennelse. Huttetu! Etter et par doser med penicillin fikk vi en ny unge, og nå, etter et par dager, er hun seg selv igjen. Nå sover hun om natta (thank God!), smiler og flirer og hoier og er riktig så på hugget. På bildet bader hun i storebadekaret. Elise var ikke snauere enn at hun hoppet oppi sammen med lillesøster, og da var det bare for meg å løpe for å hente kameraet!
Ellers har jeg mitt første foreldremøte i kveld klokka 18...dvs, det første der jeg er alene med foreldrene. Jeg er 100% for skole-hjem- samarbeid, men akkurat nå, 3 timer før debuten, har alle foreldre som har barn i skolen klumpet seg sammen til et slags massivt monster...som er ute etter å ta knekken på førsteårslærere...hehe.
For øvrig går vi her i huset og ruger på en aldri så liten overraskelse (nei, jeg er ikke gravid), men det skal jeg fortelle mer om senere.
Klem, Anne Silje

5 comments:

Solveig said...

kor hemmelighetsfull du e!!!! passa dårlig før sånne nysgjerrige menneska som mæ!! :D hm..har det nå med dyreverden eller bursdaga å gjør??!! (lure lure...)

ps: martine va nyyydelig på bilde :)

Anne Silje said...

Hei!
Kan ikkje si så mye før etter neste helg egentlig, men du skal få vite ALT da, det lova æ.

Ja, ho e vel snuppat ho Lillemor. Like søt som søstra :)

Hanne said...

he? nysgjerrig,kem eg nei? nææææh,å du va nødt tell å legg ut hint her..e det nån andre som e gravid..nån som vi kjenn? ska dåkk kjøp hund? ny gardina? nytt utelys? hæ?hæ?

Anne Silje said...

Jepp, Hanne, nytt utelys va det! Korsn gjetta du det? Fantastisk! Eller...nei! Ikkje hund heller! Og veit ikkje om nån som e "hemmelig" gravid heller ;)

Glam&Shine said...

martine e jo bare såå søt