Sunday, May 24, 2009

Lite blogging i det siste, men...


...det har liksom skjedd noe hele tiden, så da så... men nå har jeg tid til å oppdatere litt. Elise er sammen med Beste for å se på smålam i marka, Martine sover og Bengt er i Svolvær for å hjelpe Bror med bilen. Ah! Stillhet!


For å ta det mest sensasjonelle først: jeg har fått jobb! Ett års vikariat, 70 %, på Strønstad skole. Hipp hipp! Sånn som det ser ut nå skal jeg være kontaktlærer for ungdomstrinnet og undervise i norsk, matematikk og tysk. Griseflaks altså! drømmetrinn, drømmefag, drømmeskole og sikkert drømmekolleger og drømmeelever også ;) 1. august er jeg offisielt ansatt, tjoho! Fram til da skal jeg bare nyte mammapermisjonen og det faktum at jeg (nok en gang) har levert siste eksamen, og snart sitter med vitnemålet fra lærerhøyskolen i hendene! FANTASTISK! Har brukt 6 år på dette, men skjønner jo nå at det har vært verdt det. Tøft, men artig, og heeerlig nå som jeg har jobb!
For øvrig må jeg bare legge til at de søte totelottene på bildet er Martine sine. Vi jumpet i badekaret alle 3 jentene en kveld, og da måtte det dokumenteres da vettu ;)
Det var alt (men ikke så lite det!) for denne gang. Husarbeidet venter! Tudelu!

1 comment:

Hege said...

Jeg er bare sååå glad for at du har fått deg jobb! Det er supert!!!
Og nå teller vi ned dagene til vi kommer opover på torsdag. Vi kommer sent, men jeg hørte rykter om at noen skulle overnatte hos mimmi *fnis* Så vi blir vel vekt av ei lita snuppe på fredagen ja!!
Vi sees snart.
Klem