Friday, May 27, 2011

Så godt det er...

...å ha mennesker rundt seg som man bryr seg om!
Og det beste av alt; jeg kunne laget flere slike montasjer!

Uansett, i morgen er det duket for konfirmasjon i bygda, så da skal jeg i kirken for å se de håpefulle få prestens hånd på seg, og så er det kaffe hos en av dem på ettermiddagen. Og på søndag er det igang igjen, med konfirmasjon på Laupstad. Busy weekend, for jaggu skal vi ikke forsøke å male huset i helga også! Jaja, så lenge jeg ikke får beis på bunaden :)

Ha en strålende helg!

2 comments:

Hege said...

Se her ja. Nytt utseende på bloggen din gitt. Men jeg ser da blogglisten din jeg altså. Kanskje du har fått fikset det. Tenkte å blogge litt jeg også, men syns det blir så kjedelig å blogge uten bilder, så da lar jeg vær.
Men hvertfall, bloggen din har blitt veldig fin. Og fortsett oppdateringene dine du. Det er moro å følge med!
P.s har naboer som spiller høy musikk her. Må sette på Take That plata mi høyere her... hihi!

Anne Silje said...

Har IKKE fixet det, for jeg ser enda ikke blogglista mi nei...sukk... kanskje jeg kan sende deg innloggingsinfo på face, også kan du gå inn og fixe?