Sunday, September 06, 2009

Surreinnlegg...

...er vel lov i min egen blogg, så her kommer ett! Har hatt en for så vidt koselig helg hjemme sammen med gubbe og unger. Jeg elsker at Bengt har pappapermisjon og ikke må på jobb på lørdagene! Deilig! Akkurat nå er han på fisketur. Her blir det straks litt pilates på meg. Jeg bare sitter på kontoret til jeg er sikker på at Elise sover, det liker hun. Tror hun sovner av klikkinga fra tastaturet; hun er sikkert vant til det fra da jeg var student, hehe.

Martine har nå begynt å åle seg framover på gulvet, så nå er det ikke trygt å forlate henne med blikket et sekund! Hun elsker smartkortet i tuneren vår, så vi må ofte på leting etter det. Utrolig hvor det havner!

Elise er kommet hjem fra Bulgaria som dere skjønner, og snart skal hun jaggu ut å reise igjen. Når Bengt skal på El-Bit i høst, tar hun fly sørover sammen med ham, og blir hentet av noen begeistrede tanter og onkler på Gardermoen tenker jeg. 3-4 døgn sammen får de, mens pappan er på kurs. Så er det (som vanlig) martinemor og jeg som skal kose oss hjemme. Kurset er lagt til en helg, så det blir nok stille og rolig helgekos på oss 2 hjemme, men kanskje blir det litt deilig og!

Nei, nå har jeg noen stive muskler som trengs å mykes opp (pilates er genialt i så måte!), så jeg avslutter her. Ha en strålende uke, begge mine faste lesere (haha).

Klem, Anne Silje

No comments: