Sunday, April 12, 2009

Jeg er syyyk...

... og syns dermed liott synd på meg selv. MEN det har vært en super dag, for Martine ble døpt i dag kl 13 i Svolvær kirke. De stolte fadderne er onkel Geir, Steve og Cecilie, Eirin J og min tante og onkel i Sveits; Synnøve og Christian. Martine fikk mange flotte gaver, vi hadde mange gode kaker og rundstykker med deilig pålegg. Og bare SE så fint festbord mammaen pyntet i går kveld (foto tatt av Steve, se innlegget under dette)!
Storesøster Elise har oppført seg som en engel hele dagen, thank God! Var litt spent, men hun tørket hodet til lillesøster i kirken, bar dåpslys, passet på, pyntet og ordnet og har vært helt fantastisk! *Stolt mamma*
Nå skal jeg knaske litt penicilin og paracet og sniffe litt zycomb og krype under dyna. Dåpsbarnet festet til kl 21.30, så jeg er rimelig trøtt nå ja ;)

No comments: