Tuesday, April 21, 2009

All byyyy myseeeelf....


Jada, atter en gang har Elkjøp lagt beslag på min kjære, og hjemme sitter jeg alene og passer unger og hus. Bengt er altså på spesialistkurs og skal lære hvordan mobiltelefoner ser ut inni eller noe sånt...?

Har vært en tur i byen i dag og endte jammen opp med ny mobil! En Sony Ericsson W595, rosa og greier! Så nå har jeg tatt masse mobilbilder og skal etterhvert lære meg å blogge via mobilen!
Jentene sover så søtt; Martine i kurven sin mens Elise passer på Pappas pute og dyne ;) Kjenner det er på tide å krype etter ganske snart, må bare ha meg et par skiver nybakt brød først. Det er deilig når jeg har hatt husmoranfall og bakt altså! mann og barn vil ikke lenger spise kjøpte brød, så jeg har faktisk bakt fast helt siden Martine ble født og vel så det. Applaus for meg, og god natt!

2 comments:

Hege said...

*nam nam* gleder meg til å komme besøk å få nybakt brød!!!!
Og du, skitkul mobil du har fått deg!
Digge-digge-digge!!!

Klem

P.s vi tar godt vare på han Bengt!

Anonymous said...

Lykke til med mobilbloggingen, det er kjempegøy å blogge i farta ;)