Saturday, December 13, 2008

Snart jul!



I dag er det 10 dager til julaften, 21 dager til termindato, 8 dager til Solveig kommer hjem på juleferie og det er meteorstorm ute! Var ute på verandaen og så faktisk en meteor som brant i atmosfæren! Var som et skikkelig stjerneskudd!

Må understreke at bildet er hentet fra nettet, og er ikke av det jeg så...


Ellers går dagene med til forberedelser til jul og til baby så klart. Det eneste som gjenstår er å få stellekommoden opp av kjelleren og vaske og fylle den. Det kan pappa og storesøster gjøre mens jeg er på sykehuset tenker jeg. Dersom noen lurer på hva babyen ønsker seg i velkomstgave; her er noen tips: Ullklær, myke håndklær og litt leker rett og slett. Søte klær er heller ikke å forakte!


Så var det juleforberedelsene: Jeg har 4 sorter kaker i skapet, og venter inn et par til fra svigermor og mamma. Blir dårlig med baking selv i år bortsett fra serinakaker og kakemenner! De fleste julegavene er kjøpt. Elise skal få CD- spiller så hun kan høre platene sine på rommet sitt, og danse i vei. Håper det blir suksess! Bengt ønsker seg vinterjakke, så vi får se på det ;) Selv ønsker jeg meg Englebarn- smykke, selvsagt med to jenter. Amme- BH, gavekort på klær og sko og noe deilig å ha i badekaret kommer og høyt opp på lista. Men aller aller mest ønsker vi oss baby til jul :)

No comments: