Wednesday, June 25, 2008

Tiden går...

...men kvalmen består...
I følge bladet Gravid skal nå formen være bra, og man skal bare kunne gå og glede seg over det å skulle bli mamma...nåh...
Jeg er TRØTT, jeg er KVALM og jeg er LEI av å være...ja, nettopp, TRØTT og KVALM!!!
I dag sa jeg til mamma at jeg følte meg dååårlig... da kom det veslevoksent fra Storesøster Elise; "du mormor, veit du koffer ho mamma e dårlig?" "Nei?" svarte mormor. "Førr ho har beibi i magen!". "Javel, e det jentebeibi eller guttebeibi?" "Det e TO, en jentebeibi og en guttebeibi!".

URGH...Foreløpig er det altså påstand mot påstand, hehe...vi hørte bare en hjertelyd hos jordmora, så vi satser på at det er "bare" en der inne, hehe...
Er fremdeles flere kilo lettere enn jeg var før jeg ble gravid, men det får så bare være, det har i allefall stabilisert seg og er ikke lengre på full fart nedover. var jammen litt ekkelt akkurat det der. Fordelen er jo at cellulittene knapt kan ses lengre, så aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Nei, nok syting og klaging fra denne kanten i denne omgang. Føler sikkert snart for å surke litt igjen, så stikk gjerne innom og følg med! Jeg ruger videre!

No comments: