Friday, January 04, 2008

Varetellinga fra h''''''!

Gosh, det er deilig å dra hjem etter 8 timer med varetelling på jobb. Det er ikke fullt så godt når sjefen ringer og frådende av raseri forteller at telleapparatet sviktet da det gjenstod 15 jakker å telle, og at 11 timers tellearbeid var forgjeves. ALT som lå inne ble slettet! HULK! Dette skjedde i går, så i dag har jeg tilbragt nye 8 timer på lageret til Wistex i Svolvær, opptatt med å telle og scanne nøyaktig det samme som i går! Snakk om demotivasjon dah! I tillegg har min kjære revet over en muskel på baksida av høyre lår, så han humper rundt på krykker, sykemeldt og ganske betuttet. For å toppe det hele skal jeg til tannlegen på mandag for å trekke en visdomstann...sukk... Dette ble et lite klageinnlegg, men verden er jaggu ikke bare rosenrød!
Men nå går jeg ut fra at helga blir rolig og harmonisk, med en immobil herremann på sofaen med foten høyt hevet, og en 3- åring som vil ha masse oppmerksomhet...hehe, skal forresten ikke klage. En hel helg fri sammen med de man er aller mest glad i; man kan jo oppleve verre :)Mange klemmer fra Anne Silje

1 comment:

Hege said...

Næmmen for en ufaks dere har da!! Korsn har min kjære bror klart dette da??
Klemma fra Rykkinn