Sunday, December 09, 2007

Oooooog DER!




var bloggen min igang igjen. Tja, det er jo rundt et år siden sist (!), men nå er altså bredbånd på Laupstad et faktum, og jeg har dermed slett ingen unnskyldning for å la være å blogge litt. Så, hva har skjedd siden sist? Tja, Elise har blitt 3 år! jeg har fått meg jobb(er) på Wistex og på Catch i Svolvær på Amfi. dessuten er jeg så klart i gang med 5. og siste (:)) året på lærerutdanninga. i år fordyper jeg meg i KRL ved Høgskulen i Volda, samt i Tilpasset opplæring i matematikk ved Høgskolen i Bodø. Om jeg har litt å gjøre? Tja, kan vel si det sånn! i dag blir det et kort innlegg, klokka er mye og etter å ha jobbet både lørdag og søndag denne uka (jada, skal på i morgen og :)), så kjenner jeg at jeg trenger en smule søvn. Ha det bra da alle sammen, så sees vi nok!


PS! legger til et bilde som jeg stjal fra Heges blogg...søt, hm?

No comments: